If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Амм това ако ви трябва като решение .. да пали от 1 бързо натискане, мисля, че има варианти да се преправи. Не вервам да е нещо сложно и бог знае колко инженерно като решение.
Сигурно може, но защо ще си вкарвам автогол с такива незначителни "подобрения". Разглобяванки, усложняванки и накрая нищо чудно да останеш на пътя.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
абе, нещо забелязвам от известно време колата се замисля преди да запали(най-вече първото палене за деня),някак си пали по-различно.....по-взривно ли да го кажа незнам,ама така усещам......и придърпва на моменти на 2-ра,3-та.......сякаш се дави....съвети?
абе, нещо забелязвам от известно време колата се замисля преди да запали(най-вече първото палене за деня),някак си пали по-различно.....по-взривно ли да го кажа незнам,ама така усещам......и придърпва на моменти на 2-ра,3-та.......сякаш се дави....съвети?
Направи следния тест:
- когато автомобила работи на място, изфорсирай рязко двигателя до към 3000-3500 об/мин и рязко отпусни педала на газта. През това време наблюдавай стрелката на бууст-метъра. При подаването на газ турбото ще надуе, но при отпускането на педала на газта ако стрелката рязко падне до нулевата чертичка, вместо плавно да падне до първата чертичка на уреда, значи ДиПиЕф'а е започнал да се задръства.
Това може да е причината за симптомите, които описваш. Поне при мен съм забелязал, че има такава връзка.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Смени си горивния филтър и ще се оправи Сложи си оригинален вече са на достъпна цена.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Пробвай наистина със смяна на горивния филтър,ще има промяна,лошото е че се оправя до време,аз моя филтър го смених зимата с оригинален/Уфи/,сега обаче сутрин пак пали странно и понякога трудно.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Мили колеги, задницата на 9-ката напоследък ми се набива с грозната си тръбЪ и ще мисля накакъв накрайник на ауспуха. Искам да стане дискретно, също си мислих направо да слагам от двете страни като на 2,4 но ако не съм сигурен, че ще стане много, много читаво ще се спра на вариант 1. Продават едни накрайници - китайска радост, а ми се ще да стане като хората, даже се чудих дали да не взема 2-ра употреба от 166 - за 14г не е мръднал. Дайте акъл по темата
Кой си е пребоядисвал наскоро кочината ... да сподели ... моята за няколко месеца 3-4 пъти една булка с едно Пежо я побутва, няколко мачарока през уикенда са слизали по задните калници и т.н. Дали да го правя сега или да изчакам да мине зимата и тогава да минавам през застрахователите ?
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Някой да сподели, как се сменя изгорялата крушка за осветяването на задния рег. номер.
Опитах се да я сваля, но ми опря в пластмасовата основа в/у която се закрепва рег. номер.
Как се справихте с подобен проблем?
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Някой да сподели, как се сменя изгорялата крушка за осветяването на задния рег. номер.
Опитах се да я сваля, но ми опря в пластмасовата основа в/у която се закрепва рег. номер.
Как се справихте с подобен проблем?
Имах същия проблем и аз не успях и отидох при един познат, който се занимава само с тоци и той ми вика, че повечето коли го имат този пробблем в България, защото са шибани пластмасите за номерата - смени ми я, като откачи номера заедно с тази пластмаса и вика, че имам късмет, че нита не е пробил бронята щото и това се било случвало и тогава трябва да преебеш самия нит и после проблеми с ченгетата.
Comment